SZÜLÉS UTÁN ÚJRA FORMÁBAN

Cindy Crawford, Heidi Klum, Claudia Schiffer.

Mi a közös bennük?

Mindannyian szupermodellek, édesanyák, és szülésük után a Power Plate vibrációs tréninggel szerezték vissza gyönyörű alakjukat.

Szülés után sok nőben fogalmazódnak meg aggodalmak: 

szülés utáni edzés

Power Plate – szülés utáni edzés

  • Vajon a változás, amelyet a várandósság magával hozott, végleges-e?
  • Visszanyerhetem egyáltalán a korábbi alakomat?
  • Megszabadulhatok-e a felszedett súlyfeleslegtől hamarosan?
  • Helyreáll-e a bőr tónusa?
  • Visszahúzódik-e a “nagy hasam”?
  • Van-e megoldás a sztriákra?
  • Visszanyeri-e a hüvely az eredeti formáját? 
  • Hogy lehetnék újra vonzó nő is, nemcsak jó anyuka?

Nemegyszer találkozunk fáradt, kialvatlan, időhiányban szenvedő kismamákkal, akiknek alig van idejük, kedvük, energiájuk kimerítő testgyakorlatokra. A kismamaság az egyik legnehezebb fizikai munka. Gondoljunk bele, hányszor kell napjában felemelni az egyre nagyobb súlyú babát, hordozni, hajlongani a végeláthatatlan napi teendők között.

Az ilyen fokú fizikai terhelés elviseléséhez majdhogynem jó kondícióban lévő atléták teherbírására lenne szükség. Ehelyett a kismamák gyakran energiahiányban szenvednek, sokszor alacsony a vitalitásuk, meggyengültek a core-izmok (mély antigravitációs izmok) és a medencefenék – mely az egész test fizikai erejének a fundamentuma.

Medencefenék erősítése

Power Plate – Medencefenék erősítése

Szakemberek sora foglalkozott mélyrehatóan azzal, hogy kidolgozzanak ennek a speciális életszakasznak megfelelő edzésmódszert.

Élettani szempontból a legfőbb elv ilyenkor az izomerő, -funkció és izomtónus helyreállítása, ezzel párhuzamosan és egyidejűleg a nemkívánatos zsírraktárak mobilizálása. A cél, hogy újra harmóniába kerüljön a medencefenék-, a has- és a hátizomzat, melyek meggyengülnek, megnyúlnak a várandósság alatt.

Optimálisan persze úgy, hogy mindez ne legyen időrabló és kimerítő.

Nos, mintha erre az életszakaszra lenne kitalálva és optimalizálva az akcelerációs tréning – a Power Plate®!

szülés utáni edzés

Power Plate – Szülés utáni edzés

Mindössze 30 percet igénybe vevő, szupergyors, nagy hatékonyságú, sokoldalú testgyakorlatok. A 30 perc kevés idő, de belefér a nyújtás, core-edzés (mély törzs- és hasizom), a medencefenék-, gát megerősítése, zsírégetés (ideértve a viszcerális zsírt is), masszázs és relaxáció. Hagyományos edzésmódszerrel mindez másfél órát is igényelne.

30 perc nem nagy idő, az edzés akár két szoptatás közé is kényelmesen befér.

A fenti gyakorlatsor együtt nagyon fontos, hogy mihamarabb helyreálljon a test tónusa, alakja, a medencefenék harmóniája és hogy elkerülhető legyen az inkontinencia.

Nálunk könnyedén újra formába lendülhetsz, hiszen edzésmódszerünk erre az időszakra optimalizált.
Jó formában, jó kondícióban, felfrissülve könnyebben viselhetők a mindennapi terhek, boldogítóbb a családi élet.
Ráadásul ez a magadra szánt idő akár két szoptatás közt is játszva belefér, hogy anyaként és nőként is újra magadra találj.

Mikor érdemes elkezdeni a testedzést szülés után?

Nos, minél előbb, lehetőleg már a szülés napján. No, persze nem a Power Plate®-tel, azzal várjunk a szülés után 6. hétig; császármetszés esetén 12 hétig.
Dinamikus gyakorlatok szülés után közvetlenül nem ajánlottak az esetleges sebgyógyulás miatt.

A leggyengébb láncszemmel érdemes kezdeni – ez a medencefenék – a gát. A gátizmok terhelődnek és nyúlnak meg leginkább a várandósság alatt – azoknál is, akik császármetszéssel szültek! Ezek megerősítése és edzése alapvető. Itt rejlik testünknek egyik legfontosabb energetikei központja. Amennyiben a medencefenék területén a testünk erős, életenergiával telt, egészséges, akkor képesek leszünk sokkal könnyebben megbírkózni az élet nehézségeivel, mégám határozottabb, energikusabb módon.

Kezdjük légzőgyakorlatokkal, majd mihamarabb folytassuk  gát-erősítéssel (Kegel). Építsünk be a napi ritmusba hosszabb-rövidebb sétákat. Kezdetben csak a szobában, később jót tesz, ha kicsit kimozdulunk otthonról.

Szülés után 6 héttel a legmagasabb fokozatra kapcsolhatunk:

jöhet a Power Plate!

Szülés után újra formában

Szülés után újra formában, mindketten boldogan

 

A Power Plate® csodálatos eszköz, mely kíméletesen, finoman kiteljesíti az otthoni gyakorlatokat.

Felébreszti a neuromuszkuláris rendszert, felgyorsítja a gyógyulási folyamatokat – a sebek gyógyulását, regenerálja a megcsappant izomerőt és gőzerővel égeti a feleslegessé vált zsírpárnákat.

A masszázs és lazító funkciója csillapítja az esetleges derék- és hátfájdalmakat.

Az akcelerációs tréning – a helyesen végzett ágyéki gerinc- és medence-stabilizáló gyakorlatokkal, melyek  a medenceizmok egyensúlyát, erejét és tónusát helyezik fókuszba – valóban energiával tölti fel a fáradt, kialvatlan kismamát.

Az eredmény:  

új energia, életerő, életöröm – mely beragyogja és könnyebbé teszi a mindennapokat.

Ugye, szeretnéd mihamarabb visszanyerni legjobb formádat, anyaként és nőként megszilárdítani önértékelésedet!

A Power Plate ideális edzésforma ebben az életszakaszban!

Előzetes jelzésed esetén gyermeked felügyeletét edzésed alatt készséggel megoldjuk.

Jenny Burrell a szülés utáni Power Plate-edzés első számú szakértője. Néhány gondolt tőle itt.

Bejelentkezés


  • Megosztás: